Succesverhalen
01 De vraag
Exposanten en bezoekers voorzien van promotiemateriaal en snacks.
02 De oplossing
Tijdens het event is de T9 Pro robot ingezet om op een innovatieve manier snacks en promotiemateriaal uit te delen aan zowel exposanten als bezoekers. De robot bood 3D-geprint eten aan, wat niet alleen de interesse wekte, maar ook zorgde voor een unieke beleving. Naast het uitdelen van snacks, werd de T9 Pro ook ingezet tijdens de toespraken, waarbij hij mensen welkom heette en hen voorzag van hapjes.
03 Het resultaat
De combinatie van de innovatieve T9 Pro robot en het aanbieden van 3D-geprint eten zorgde voor een opvallend positieve respons. De unieke aanpak wekte veel enthousiasme op bij zowel exposanten als bezoekers, wat leidde tot een hoge mate van interactie. Maar liefst 80% van de aanwezigen nam de snacks of het promotiemateriaal aan, wat aantoont dat de robot niet alleen efficiënt was in het distribueren, maar ook de betrokkenheid van het publiek sterk wist te vergroten. Dit resulteerde in een succesvolle, moderne beleving die het event naar een hoger niveau tilde.
Socials
LinkedIn:
Instagram:
Meer lezen
01 De vraag
Verkoop van Koek van Klaas en Bison producten stimuleren, winkelervaring en productnavigatie verbeteren.
02 De oplossing
De oplossing is de inzet van twee wegwijsrobots bij de ingang van de winkel. Deze robots helpen klanten bij het vinden van producten door middel van een interactief menu. Zodra een klant een product selecteert, leidt de robot hen direct naar het desbetreffende schap. Tijdens deze route worden op de robots ook aanvullende producten gepresenteerd, zoals Koek van Klaas en Bison rubberseal, die de klant eenvoudig mee kan nemen in combinatie met actieve advertenties.
03 Het resultaat
Deze aanpak heeft geresulteerd in een verkoopstijging van maar liefst 100% voor Bison rubberseal en 97% voor de Koek van Klaas. Klanten vonden hun weg sneller en hadden een betere winkelervaring. Het promoten van producten via de robots, gecombineerd met het efficiënt begeleiden van klanten, genereerde extra omzet en een zorgde voor verbeterde klanttevredenheid.
Socials
LinkedIn:
Instagram:
Meer lezen
01 De vraag
Verkoop van verf producten en klussnacks stimuleren, winkelervaring en productnavigatie verbeteren.
02 De oplossing
De oplossing is het inzetten van twee wegwijsrobots bij de ingang van de winkel. Deze robots helpen klanten snel producten te vinden door middel van een interactief menu. Zodra een product is geselecteerd, begeleidt de robot de klant direct naar het juiste schap. Tijdens de route worden op de robots ook aanvullende producten gepresenteerd, zoals Flexa en Huismerk verftesters voor doe-het-zelf projecten. Daarnaast worden klussnacks zoals drop en M&M's getoond voor de klussers die tussendoor willen genieten van wat lekkers bij de koffie.
03 Het resultaat
Deze aanpak heeft geresulteerd in een verkoopstijging van 58,27% op de geadverteerde producten. Klanten vonden hun weg sneller en hadden een betere winkelervaring. Het promoten van producten via de robots, gecombineerd met het efficiënt begeleiden van klanten, genereerde extra omzet en een zorgde voor verbeterde klanttevredenheid.
Socials
LinkedIn:
Instagram:
Meer lezen
01 De vraag
Verkoop van Oreo en TUC producten stimuleren en winkelervaring verbeteren.
02 De oplossing
Een dynamische proeverij aanbieden om mensen kennis te laten maken met de smaak. Gedurende de week zijn Oreo producten aangeboden en om het weekend in te luiden voor borrels zijn TUC producten gepresenteerd. Dit in combinatie met (gepersonaliseerde) advertenties en spraak berichten om klanten te stimuleren in aanraking te komen met het product.
03 Het resultaat
Met deze campagne is het aantal Oreo producten met 85% meer verkocht en zijn 262% meer transacties voor TUC producten. Dit zorgde voor een gemiddelde verkoop toename van 173,5%!
Socials
LinkedIn:
Instagram:
Meer lezen
01 De vraag
Verkoop van eierkoeken, schellach kaas en bastogne koeken stimuleren en winkelervaring verbeteren.
02 De oplossing
De oplossing is een dynamische proeverij in samenwerking met Jumbo van Boven, waarbij klanten op een unieke manier kennis kunnen maken met een verrassende combinatie van lokale en bekende producten. Gedurende de week wordt er kaas van Schellach gepresenteerd, een ambachtelijke boerderijkaas die perfect past bij de smaakbeleving van veel consumenten. Deze kaas wordt gecombineerd met Bastogne koeken en eierkoeken, een zoete twist die nieuwsgierigheid opwekt en perfect aansluit bij verschillende momenten van de dag.
03 Het resultaat
Met deze campagne is het aantal eierkoeken met 68% meer verkocht, zijn 61% meer transacties voor kaas plaats gevonden en hebben 16% meer klanten genoten van bastogne koeken. Dit zorgde voor een gemiddelde verkoop toename van 48%!
Socials
LinkedIn:
Instagram:
Meer lezen
01 De vraag
Verkoop van alcohol vrije producten stimuleren en winkelervaring verbeteren.
02 De oplossing
In overleg met KijkOpDrank gepersonaliseerde advertenties en spraakberichten ontwikkeld om de klant aan te stimuleren medewerkers aan te spreken voor een proeverij. Op de robot waren verschillende smaken mocktails gepresenteerd van Sir James, welke elk geproefd kunnen worden indien de klant het bericht op de T10 ziet.
03 Het resultaat
Met deze campagne is de verkoop van alcohol vrije cocktails én gerelateerde producten gestegen met 37,7% t.o.v. voorgaande weken. Tevens is het bezoekersaantal gestegen door de verschijning van de robot in de zaak.
Socials
LinkedIn:
Instagram:
Meer lezen
01 De vraag
Verkoop van (actie) producten stimuleren en winkelervaring verbeteren.
02 De oplossing
In combinatie met de contentcreators van Karwei zijn gepersonaliseerde advertenties ontwikkeld. Vastgelegd in zowel beeldmateriaal als spraakberichten voor Bosch accuboren en Flexa creations verf.
03 Het resultaat
Met deze campagne is de verkoop op gepromote producten gestegen met 66,7%, totale conversie gestegen met 6,7% en bieden de robots een binnenkomer voor klant én medewerkers voor vragen dan wel verkoopgesprekken.
Socials
LinkedIn: https://shorturl.at/RZEun
Instagram: https://shorturl.at/7rsot
Meer lezen